zaterdag 15 mei 2021

Tassen kan je nooit genoeg hebben!

 


Deze gigantische bigbag heb ik gemaakt uit mijn favoriete jeansbroek die het helaas had begeven. 

Het patroon is afkomstig uit het patronenboek vol met coole tassen Mijn Tas 2.

 



Doordat ik het patroon in schuine stukken heb verdeeld, krijgt de tas een interessant jeansblauw kleurenpalet. 


Als voering gebruikte ik een leuk en stevig gordijnenstofje afkomstig uit Opnieuw & Co. Zo kan je de bigbag ook omgekeerd dragen! Met de grote achterzak van mijn broek erin genaaid, verkleint de zoektocht naar je telefoontje of sleutels! 

 

Renée wilde natuurlijk ook zo n gigantische tas hebben, maar dan gemaakt uit het leuke poezenstofje! Dit patroon geeft veel mogelijkheden, afhankelijk welk je stofje gebruikt.

 


Deze tas en andere versies zijn te koop in het JR*BOT-SHOPJE

*foto's zijn gemaakt in het mooie Brugge tijdens de Triënnale 2021. Op de bovenste foto zie je werk van Amanda Browder, textielkunstenaars uit Amerika.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten